Het zijn gekke tijden. Voor ondernemers, werkgevers en werknemers. Maar denk eens aan alles dat je wél kunt doen! Ook op de werkvloer. Wat is verantwoord? Hoe kunnen we elkaar beschermen?
En wat kunnen wij voor je betekenen, juist nu?
Klanten Contact Centrum Goes
Hoe zorg je voor een rustige en prettige werkplek waar 14 collega’s continu aan het bellen zijn? Dat was de uitdaging waar we voor stonden bij het bedenken van een concept voor het KCC Goes (Callcenter). We hebben vooral ingezet op de indeling en akoestische verbetering. Lavoir heeft hier de gehele callcenter inrichting verzorgd, inclusief glazen wanden en een lichtplan. De plantenbakken hebben we voorzien van een akoestische stoffering en de akoestische wanden zijn maar liefst 15 cm dik met een akoestische stopper. Tot slot plaatsten we switch frames met akoestische vulling.
Iedereen heeft een mooi zit-sta bureau waarbij door middel van maatwerk een eigen plaats is gecreëerd. Iedereen heeft individuele werkverlichting en op elke werkplek kun je de monitors goed zien hangen. Wie behoefte heeft aan een 1-op-1 gesprek, kan in de lounge terecht of samen vergaderen aan tafel. Lavoir kreeg de vrije hand om een heel ander stijl te ontwikkelen dan de Gemeente Goes normaliter gewend is. We hebben hen daarmee positief weten te verrassen.